tatueringar

Jag skrev ju i ett inlägg för inte så länge sedan att jag var sugen på att tatuera mig igen, pratade med rårå idag och nu helt plötsligt har vi bestämt oss för att försöka få en tid för tatuering innan nyårs i Bureå i Skellefteå, för att ingen av oss ska göra något avancerat och då är det billigaste stället att tatuera sig på = bra för en fattiglapp som jag.

Jag ska iallafall skriva en text, vad det är för text får ni se innan nyår ifall vi lyckas få oss en tid! Både jag och Rårå gillar text tatueringar så tatueraren kommer väl inte ha så kul men vi kommer vara nöjda ;)

Nu ska jag fortsätta med pluggeriet, det går segt men framåt iallafall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0