tattoo

Igår fick jag en sån där impuls tanke som jag kan få lite då och då.. denna gången gäller det att jag vill tatuera mig igen. Jag har ju redan 2 stycken, och dessa sitter på ställen som jag lätt kan dölja och det är även sådana tatueringar jag vill fortsätta med.. att de ska gå att dölja enkelt ifall jag vill det.

Jag är inte mycket för stora tatueringar som ska sitta längst efter armar osv, utan jag tycker det är skitsnyggt med tatueringar längst efter ryggraden, revbenen, skuldran,handleden osv.. och såklart där jag redan har mina andra två hehe.



Det enda som stoppar mig nu är att jag har inte riktigt råd.. eller jag har råd men eftersom jag än så länge kommer vara utan inkomst efter jul(ifall jag inte får ett jobb som jag såklart hoppas på) så känns det lite dumt att lägga ut pengar på något som kan vänta lite. MEEEN jag vill så gärna.. vi får se vad tomten kommer med i julklapp då jag inte helllleer är så mycket för stora tatueringar utan hellre vill ha något litet eller en textrad eller två så blir det ju därför inte lika dyrt. Så vi får see..

Kommentarer
Postat av: andrea

Hej!

Jag har funderat på tatuera som du gjort på första bilden men vad har du skrivit på din? ja har funderat på födelsedatum och klockslag när man föddes. men vad har du gjort?? :)

MVH Andrea

2012-03-31 @ 16:00:35
URL: http://aerixon.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0