snart över

Då var julafton snart över och jag måste erkänna att jag har inte haft någon julkänsla alls det här året men så kan det ju bli ibland, jag har iaf ätit massor med god mat och det känns som man gått upp 50 kilo, no joke.

Nu sitter jag och funderar på vad helgen ska bjuda på, ifall det blir utgång lördag eller söndag. Hade egentligen inte tänkt gå ut i helgen för att jag har absolut inte tid men nu prioriterar jag mina vänner före det andra, så får jobba extra hårt med mina uppgifter då jag har tid nu i helgen så jag hinner klart.

Nu däremot ska jag nog lägga mig och läsa lite, och det blir nog en tidig kväll, mycket mat i magen är tröttande.

Hoppas alla haft en mumsig jul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0