panik

Jag börjar få lite panik gällande mina uppgifter jag har kvar, speciellt en av dom då vi ska färdigställa visitkort, brevpapper, kuvert osv. Jag hoppas verkligen att mitt förslag gällande inlämning går bra, då skulle det kännas en miljon gånger bättre. Men utöver den uppgiften så har jag 5 uppgifter kvar att göra klart innan den 26, 4 av dom har jag inte lika mycket panik över då de är liknande uppgifter jag har gjort under hela kursen, men de andra 2 är helt galna och min hjärna snurrar bara jag tänker på dom.. vi får se hur det går helt enkelt.. sen har jag ett slutprov på måndag, och ett annat på tisdag.. men det är väl bara att bita ihop, snart är det jul och efter det är jag inkomstlös.. känns ju skitbra..

Nu ska jag fortsätta klia min tjocka skalle och försöka tänka som den smarta människa jag egentligen är ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0