opsie

Idag har vi käkat tacos, vi kom på att vi hade ändå massor med köttfärs hemma så då blir det ju inte alls lika dyrt. Men då André hade varit på ica så kom våra smarta skallar på att köttfärsen ligger ju i frysen..så det tog ett tag innan vi kunde äta haha, men nu är vi mätta och proppiga.

Jag hade egentligen tänkt att träna Zumba idag med, bara för att jag blev så positivt överraskad över hur skoj det var, men mitt huvud gör lite ont och så har jag uppgifter att göra så jag har inte riktigt tid, men imorgon ska jag och Tina träna dubbelpass igen, dock blir det ingen dans utan det blir mer styrka.

Nu piper Keiko så nu ska vi ut på en promenix i det somriga vädret.

Kommentarer
Postat av: Josefin ståhl

Tack Linn :) jag är helt övertygad om att du skulle passa i en sån mössa, du med din fina långa hår :)

2010-12-09 @ 19:55:39
URL: http://jossestahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0