oooooooooooooh

HErrejesus gud i lådan.

Igår hade jag kuuuuuuuuuuuuuuuuuuul, men det är lite dåligt bara att allstar är så sjukt litet.. och med tanke på att jag betalade två hundra kronor för att få gå in och vi endast höll oss till allstar för att mollys va sämst gör de hela lite mer ovärt haha..men skit samma. Nu blir de inge mer utgång för mig i skellefteås håliga håla.

Det verkade som att hela jävla stan var ute igår iallafall, KÖÖÖÖÖL. Kölval, kuul menade jag. OCH vi tog för engångsskull lite BILDER!!! Grejjen är bara att dom inte går att lägga ut, för dom är så sjukt fula att man svimmar lite.

Strax blir jag upphäämtad av plesner, då ska jag hämta mina täckbraller som jag glömde hos rårå igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0