onsdag

Jag mår forfarande dåligt och jag tror jag har lite feber, men inte så farligt egentligen. Idag måste jag fixa så att jag kan fortsätta med mina uppgifter då jag ännu inte fått det där lösenordet, och jag vill ju inte vänta allt för länge.

Idag har jag sökt ett annat jobb också, min positiva hjärnhalva tänker: "Om jag bara kunde få båda jobben då ett av dom är varannan vecka natt och det andra är deltid på dagen..moooneeey". Men då tänker min negativa hjärnhalva "varför har dom inte ringt än...?" Men jag avvaktar..och hoppas på det bästa - att jag åtminstånde får fara på intervjuer!

Nu ska jag göra middag, men jag vet inte riktigt vad då André inte är hungrig och jag orkar inte laga värsta måltiden bara till mig.. så det blir kanske nudlar.

Just det, idag så tvingade jag André att köpa något äckligt som vi kan smörja in kopplet med, för nu när hon äntligen kan gå hyffsat bra i kopplet med det där tricket så börjar hon ändå bita i kopplet när vi börjar närma oss hemåt. Så André köpte ättika, jag öppnade locket och så börjar hon SLICKA PÅ DET? "Vad är det här för konstig hund?" tänkte jag, men så stoppade hon ner heela tungan i flaskan och det gillade hon INTE hahaaa.. det såg så himla roligt ut och nu gillar hon inte lukten av ättika, så vi ska testa det nu när vi ska gå ut på promenad om ett tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0