Ond fot

Hejsan!!
Imorse for ju jag och Tina och tränade på Iksu, först på schemat stod ju Afro men det passet blev inställt för att det inte dök upp någon "passledare" så jag blev lite bitter på denne person som inte kom och gjorde oss glada med lite afrodans. Så därför var det alltså 30 minuter kvar till nästa pass skulle börja så då gick vi till gymmet och vandrade på de här springmaskinerna.

Sen körde vi corecontrol, det tråkigaste passet som finns men kanske också ett av de pass som faktiskt är bra för musklerna i mage/rygg. Sen stannade vi kvar i salen och skulle träna Stepmuskel.. och det gick ju bra TILLS jag trampade snett och nu har jag ont i min vänstra fot, det känns som en lätt stukning. Jag har nog stukat fötterna mer än 10 gånger under mitt liv så det är ju absolut inte en farlig stukning men en lite lätt stukning och det är ju inte heller kul, nu hoppas jag bara på att min fot är bra till på söndag!

Jag är så slut nu i kroppen och i huvudet så ikväll ska vi inte göra någonting, eller jag ska såklart se finalen i Idol men inget annat står på schemat...förutom att dricka julmust haha.


Kommentarer
Postat av: Ann Hansen

Usch, låter inge vidare.. Krya på dig

2010-12-10 @ 17:40:45
URL: http://annherminehansen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0