Nyår

Idag är det nyår, SÅ SPÄNNANDE!! haha nej men det ska bli trevligt iallafall! Våra planer för kvällen är lite suddiga, det enda som är spikat är att vi ska käka middag ett par styckna och börja kvällen så, sen får vi se vad som händer och sker men det blir bra hursomhelst.

Sen att jag inte har lagt upp några bilder på en miljard år vet jag är så sjukt tråkigt, meen ikväll ska jag ta massor med bilder..om jag kommer ihåg hehe. Sen, chansen att det blir snygga bilder är ju inte så stor men jag ska göra mitt bästa.. dock slutar det alltid med att alla gör sig så fula som möjligt..det är ju roligt när man sen sitter och kollar tillbaka på bilder och får sig ett gott skratt men det kan ju vara kul med lite fina bilder också för en gångsskull ;)

Som jag skrev i något inlägg tidigare så kommer jag inte alls att klä upp mig och se ut som en nyårsraket som just sprängts i tusen bitar i luften och glittrar som en glitterbomb utan jag kör en enkel stil, är så fattig så har inte haft råd att lägga ut pengar på några plagg som jag endast kommer att använda en gång, men de blir bra ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0