Nu får ni ge er

Jag har läst ett antal inlägg på olika bloggar om hur dåligt det är av Jay som har flickvän och nu "är tillsammans med Minna" - enligt alla tidningar helt plötstligt är en dålig deltagare. Men hallå det är en musiktävling, vi tittar för att njuta när de sjunger inte för att lägga oss i deras privatliv.. komigen, nu får tidningarna hitta något mer viktigt att skriva om tycker jag istället för en massa skvaller om människor och vad de sysslar med. Sånt här har ingen av svenska folket med att göra, kul för dom iallafall ifall det stämmer och mer bryr jag mig inte om. Nu får svenska folket sluta leka relationspoliser!


bild från google

Nu är det snart dax för final och jag hejar på Jay! HEJA JAY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0