mum

Jag har hamnat lite bakom gällande den där listan på 30 dagar, vi får se ifall jag orkar skriva ikapp eller om jag skippar några dagar haha.

Nu ska jag se en film och ta lite paus från min hjärna, Inhale heter filmen och jag hoppas den är bra.

Tidigare idag när jag skulle fara och träna så började Keiko skälla "OOOH NOO" tänkte jag i mitt tjocka huvud.. men så tänkte jag till lite längre där att hon får inte lära sig att varje gång hon skäller så kommer vi tillbaka. Så jag gick ändå och hade lite dåligt samvete.. dock så har vi bra grannar så jag smsade grannen som bor vägg i vägg med oss och bad henne tjuvlyssna ifall hon fortfarande var galen, men hon hade slutat skälla bara en liiten stund efter jag hade gått så det kändes BRA.

Sen när jag har tränat klart på iksu så ringer jag André och han har glömt nyckeln så han sitter utanför.. så keiko hade alltså varit ensam i 2 timmar när jag kom hem istället för ungefär en halvtimme som var tänkt.. lillLA gummsan!! Men det är ju duktigt iallafall av henne att ha klarat så pass länge!


Jag satte på henne min sjal bara en liten stund innan vi gick ut för ett tag sen (hon hade inte på sig den ute) och kooolla så söt haha =)



Kommentarer
Postat av: Josefin ståhl

Jag vill bara krama om din fluffiga hund =)

2010-12-13 @ 20:43:19
URL: http://jossestahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0