misstänksam

Okej jag fick just en till random kommentar på engelska till ett annat äldre inlägg.. nu börjar jag bli misstänksam att om man klickar på deras "blogglänkar" så är det något jävla virus eller något då kommentaren inte alls stämmer in på min blogg.. NÅGON ANNAN SOM HELT PLÖTSLIGT BÖRJAT FÅ KONSTIGA KOMMENTARER PÅ ENGELSKA???

Jag raderar då mina engelska kommentarer nu då jag som sagt misstänker något fuffens!
Nu ska jag se en film däremot, The Experiment heter den och är en fängelsefilm, jag gillar fängelsefilmer av någon konstig anledning så jag hoppas denna är bra.

Kommentarer
Postat av: Sabrina

Jag har också fått massa sånt.. Försökte söka lite info på google nu & fann att du skrev om samma grej.



Skitskumt är de :/

2010-12-26 @ 21:17:41
URL: http://sabrinadoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0