majs

Nu har vi just käkat middag, pyttipanna, vi lyxar inte i onödan i dessa fattiga juletider.. kom igen nu vill jag har ett jobb!

Annars så hade jag tänkt se kung fu panda på 5an nu då jag minns att jag tyckte att den var bra MEN nu såg jag just att det är svenskt tal vilket då gör att jag inte alls kan se den..tusan, vad ska jag då göra? Jag är sugen på att festa och på att baka.. bra kombination? Festa kan jag inte göra och baka kan jag nog inte heller göra då jag inte har råd att lägga ut en massa pengar på onödiga saker just nu. Jag får helt enkelt hitta på något annat att göra.


jag bjuder på en gammal bild från 2003 då vi var på Piteå Summergames och lirade fotboll, de var tider de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0