Lucia dag

Goddag!

Just nu sitter jag här och hoppas på att Keiko ska somna då jag har tänkt ta bussen som går 11.50 ner till Iksu och träna Zumba med Tina. Eftersom André slutar kl 12 så kommer hon inte bli ensam så länge men man vet aldrig med den där damen. Ibland går det jätte bra att lämna henne själv och sist när André var själv hemma och skulle gå på ica så blev hon helt gaalen.. så jag hoooooppas att hon är lugn när jag ska fara, kan ju inte fara iväg ifall hon sitter och skäller som en galning så jag håller alla tummar på att hon ska somna snart..brukar gå 13984 gånger bättre när hon är trött :)

Sen när jag kommer hem så blir det plugg i massor.. men nu peppar jag till träning!

Idag är det ju Lucia också

från google

Jag minns när jag blev vald som lucia i 5an, jag tror det bara var för att jag hade längst hår och att de inte ville ha en lucia med blondt hår haha men lucia har jag iallafall varit en gång och aldrig mer. Det var såå jobbigt att ha alla de där ljusen på skallen och det droppade stearin i ansiktet och fulla håret. Men ha en kul lucia iallafall vad det nu är man ska göra för speciellt förutom att käka lussebullar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är så mysigt med Lucia. Har du varit Lucia någon gång?

2010-12-13 @ 13:55:45
URL: http://tvminnen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Skrev fel: Menar du har alltså varit Lucia en gång, det var aldrig jag.

2010-12-13 @ 13:57:22
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0