lördag

Min fot gör inte alls lika ont i dag (Jiiiiho) och jag har just gjort mig klar för fest..känns lite wierd att göra sig festfin den här tiden på dygnet men eftersom vi ska på systemet om en timme och därefter direkt vidare till Katie på ålidhem så blev det så. 

Jag har försökt locka mitt hår men jag sitter nu och funderar ifall jag ska skita i lockarna då det ändå snöar ute = lockarna kommer bli förstörda.. VILKET PROBLEM VA? Så vi får se hur jag görrr.. Vädret är då sämst och det känns lite riskfyllt att köra på högaskor ikväll men eftersom jag inte har några snygga platta skor som passar till mina byxor så "måste" jag ha skor som är farliga på vinterunderlag.. ett annat väldigt jobbigt problem ;) Haha skämt och sido.. nu ska jag fortsätta med mina grubblingar och sen bär det av mot äventyr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0