Lilla julafton

Idag är det Lilla julafton hemma hos mamma, ska strax börja göra mig klar och vid 14-15 tiden beger jag mig iväg. Det kommer bli så sjukt mycket folk där idag, 14-15 st kommer trängas i det lilla köket/vardagsrummet och jag vet inte hur man ska överleva utan att bli ihopklämd.. haha, nä men det blir bra.. men trångt!

Så där ska jag vara hela eftermiddagen/kvällen, äta god mat och öppna lite julklappar. Jag vet redan vad jag ska få av mina kära päron så någon överraskning blir det inte men lika glad kommer jag vara för det ändå! Kommer nämligen att få pengar till att köpa mig en egen gitarr! Så när jag kommer hem till Umeå ska jag springa in på musikaffären och köpa mig en för nybörjare och sen sitta och nöta och nöta till jag är bäst i världen hehe.

Imorgon, på julafton kommer jag och Mika att följa med pappa hem till Farmor och fira julen där, äta den godaste fläskfilé grytan och ta det lugnt bara. Så det kommer se ut såhär : Galen Lilla julafton med massor av folk, lugn julafton med mindre folk!

Nej nu ska jag börja göra mig klar, ifall jag ska locka mitt galna hår så är det bäst att börja så tidigt som möjligt. TJINGELING

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0