Juldagen

Goddag mina kära vänner.

Idag har jag hunnit med att göra ett typografitest på datorn gällande grafisk kommunikation, jag hoppas att jag klarade alla frågor annars måste jag kanske kasta en banan på någon.

Jag har precis kollat mitt konto och gråter inombords när jag insåg att jag inte alls skulle få 6 tusen från csn utan det blev bara ynka 2 tusenlappar. Så mitt konto ekar nästan just nu.. och inga räkningar är betalade ännu.. haha jag måste skratta lite men gråta samtidigt.

Ikväll blir det utgång iallafall, ska hänga med brudarna och efter det blir det allstar/mollys! Så nu måste jag ringa till min kära moder och fråga hur vi ska göra med det goda vinet, eftersom systemet har stängt så hade jag tur att mamsen hade en vinare hemma som jag ska få sno lite ifrån.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0