i did goooood

Kom precis hem, har ju varit och gjort prov och efter jag hade skrivit i 3 ½ timme så var jag klar och gick sedan ner på stan och hängde med Tina och Rickardh. Kom precis hem och såg att jag fått tillbaka mina två uppgifter i etik som jag gjorde nu tidigare i veckan och igår. Jag fick VG+ på båda, så jag är nööööööööööjd. Men jag vet att om jag hade jobbat liiiite extra så hade jag kanske kunnat få mitt första mvg i den kursen haha.. men men.

Provet gick iallafall ganska bra, tror jag. Svårt att veta, och sjukt svårt att göra ett sånt prov inom ett sånt ämne där man många gånger vill ha någon att diskutera med då det ofta är krångliga frågor.. Imorgon är det ytterligare ett prov och det måste jag plugga till ikväll.

Nu kokar jag nudlar, och kl 16 ska jag och Tina träna, först afro och efter det ska vi köra lite aerobic dance ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0