har en sak att erkänna

haha jag hade helt glömt bort min "lugg-bild" och såg sen Plesners kommentar och jag hade tänkt logga in här och skriva att det var ett skämt så fort som möjligt efter vi kommit fram till Skellefteå men jag glömde helt bort det.

Så mina damer och herrar jag har inte klippt lugg, det var ett skämt som jag tyckte var roligt hehe. Fast då har ju Plesner lyckats lura mig om exakt samma sak engång för länge sen så vi är kvitt nu då hon gick på det  haha=)

IALLAFALL, så kom vi fram till skellefteå kring 16 tiden, och jag ska säga er att jag har aldrig varit så rädd som jag var idag när vi åkte bil.. fyyfaan säger jag bara, jag trodde vi skulle köra av vägen hela tiden för man såg ingenting framför, massor med snörök och så snöade det emellanåt också.. nä ush.. jag var så glad när vi kom in i skellefteå, då kunde jag äntligen slappna av. Jag satt och spände mig hela resan och var nära till hjärtattack flera gånger. Så nä, bil åker jag inte igen när det är sånt här väder.

Har annars precis kommit hem från mammsen där vi käkat middag och så tog jag en välbehövlig powernap. Nu sitter jag hos pappa och ska sova om ett tag och imorgon ska jag gå på stan, köpa julklappar och fika med plerran och ståhlis så det blir kul =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0