guten tag

Godmorgon!!
Keiko valde att vakna kl 8 idag, vilket är väldigt tidigt om man tänker på att hon på senaste tiden har vaknat SENAST kl halv 10 haha.. dock så kan man ju tycka att det spelar mindre roll då jag gick och la mig så tidigt igår, men jag kunde inte somna ordentligt föränn efter kl 00.00 för at André lever om så JÄVLA mycket hela tiden, sen så låg keiko och pep så då var han tvungen att springa ut med henne och ja så gick det med min idé om att vakna upp pigg idag.

Har jag träningsvärk då? Nej inte än, men då slår det väl till imorgon eller så kanske jag har tur och inte alls får träningsvärk..vi får väl se!

Nu ska jag käka frukost och idag ska jag plugga heela dagen lång, gu så kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0