En kommentar utöver det vanliga

Loggade in nyss och såg att jag hade fått en kommentar till ett inlägg jag skrev i augusti i år
"This page is very informative and interesting although often sad and upsetting." stod det..

Tyvärr gick det inte att kommentera den personens blogg som skrivit kommentaren men nu sitter jag här och undrar över det sista han/hon skrev. Sen måste ju den personen förstå svenska då jag inte har någon translate på min blogg, eller? Man kanske kan översätta ändå.

Men jag håller nog med till viss del, ibland kan jag överdriva lite i hur jag känner över saker och få det att låta så mycket värre än vad det egentligen är, till det inlägget kommentaren skrevs så hade jag skrivit något om att det inte finns så mycket att göra i umeå och att jag inte har mina vänner här, vilket till viss del är sant ju!

Dock är det ju bra att min blogg är informativ och intressant ;) Och alltid lika roligt med kommentarer.

Nu ska vi strax käka ungspizza då båda är vrålhungriga efter att ha inte käkat någon frukost/lunch, ikväll blir det att göra klart lite uppgifter och sen blir det att ta det lugnt då varken jag eller André har sovit speciellt mycket inatt beroende på Keikos dåliga mage (som just nu verkar vara på bättringsvägen då hon inte har behövt gå ut varannan timme)

So LONg

Skolavslutning 2008, jag önskar jag kunde spola tillbaka tiden och gå gymnasiet en gång till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0