dag 9 - Min tro eller livsfilosofi

Min tro grundar sig på att jag tror det jag vill tro helt enkelt, jag skulle inte påstå att jag tror på gud för tror jag på gud så måste det ju finnas en djävul också eller hur? Och det vill man väl inte? ;) Men jag är lite kluven över allt folk berättar som varit med om nära döden upplevelser osv men varför jag tror att man ser "ett ljus" är på grund av hjärnan och en bättre förklaring till varför har jag inte.



Dock tror jag ju på spöken eller andar som man också kan kalla det för, så att man "lever" vidare efter att man dött är något jag tror på, jag hoppas det iallafall. Det skulle ju iochförsig vara coolt ifall man blev född på nytt men samtidigt inte för då kommer jag ju inte minnas något från mitt tidigare liv och kommer inte heller vara den personen jag är idag så det vill jag inte, men det skulle vara coolt iallafall. Det coolaste skulle ju vara ifall jag blev en hund eller något men fortfarande var jag till viss del.. svårt att förklara.

Så ja det är allt jag har att skriva om detta!!

Imorgon blir det trippelpass för mig och Tina, först afro dance i 45 minuter, efter det kör vi corecontrol i 30 minuter och sen blir det lite stepmuskel i en timme tror jag.. hur ska jag orka???? haha..men det fixar jag, tror jag.

Nu blir det ut en sväng med Keiko och efter det sova! Godnatttttt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0