Dag 8 – Favoritsaker

Godmorgon!

Mina favoritsaker är många saker. Blandannat så måste jag ju säga att min kära laptop är en av mina favoritsaker eftersom att det är nog den jag använder mest. Tvn är ju också en sak, så den är nog med på min lista över favorit saker också. Men utöver elektronik så måste jag säga alla mina saker jag har i en kartong som står i vårat lilla förråd här i lägenheten. Där i finns många saker, blandannat mina dagböcker som jag skrev när jag var liten som är vääldigt roliga att kolla i, mina fotoalbum från då jag var liten och så en massa annat.

Så det är många nya men också många gamla prylar som jag håller hårt i! Men alla gamla saker i min kartong är saker jag aldrig vill förlora för det går inte att få tillbaka så de grejjerna är jag mycket rädd om!

På tal om annat så ska jag träna idag (japp det är sant), jag och Tina ska tillochmed köra DUBBELpass på Iksu, först Afro och efter det ska vi testa Zumba och jag hoppas det inte är så svårt. Jag har ju sagt upp mitt Iksu kort men vi får se, det finns nog en liten chans till att jag måste skaffa ett nytt kort OM det visar sig att vi kommer igång med träningen nu under december månad. Jag sa upp mitt kort just för att vi aldrig tränade och jag la ut en massa pengar på något jag inte använde, så vi får se hur det blir.

Nu däremot ska jag slö-surfa lite, kolla bloggar, aftonbladet och allt sånt där onödigt som man har fått som en vana och efter det ska jag skriiiva på mina uppgifter.

Det har ju som ni sett inte alls blivit mycket bilder på sistone, men jag har faktiskt en bra bortförklaring till det. Mitt minnes kort är borta!! Jag har ingen aning om vart det är, antingen så har Keiko käkat upp det eller så ligger det någonstans på golvet.. Ska leta det senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0