Dag 7 - Mina vänner

Mina vänner är de bästa vännerna som finns, jag har inte alls så många som jag kan kalla för mina vänner men som man brukar säga - Hellre få vänner som man verkligen kan lita på än massor med vänner och man inte kan lita på en enda. Såklart har jag många bekanta vilket är väldigt bra många gånger också.

Mina närmaste vänner är alla härliga teater brudar, även om vi inte ses så ofta så vet man alltid att de finns där för en och när man ses efter en längre tid så känns det som att det var igår. Så kort och gott så älskar jag er mina fina vänner och ni vet precis vilka ni är :) Jag ser fram emot våran utlandsresa tillsammans som vi har pratat om i flera år men som aldrig blivit av ;) haha, men de kommer de kommer!


Kommentarer
Postat av: Bill

En fet kram till dig Pelle prutt =)

2010-12-09 @ 20:47:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0