dag 6 - Om det här vore min sista dag

Ja, om det här vore min sista dag så skulle jag ta det fetaste lånet och spendera på en massa skit så sen när jag dog så skulle min familj få ta över mitt lån.... haha nej jag skojar bara.

Jag vet inte vad jag skulle göra då jag inte skulle hinna göra allt man drömmer om att få göra, nej men jag vet inte det finns väl en massa saker, men jag skulle iallafall samla alla som står mig närmast och så skulle vi göra något tillsammans och sen bara säga de finaste sakerna till varandra.. ja det skulle jag göra.

Nu ska vi strax gå ut på en till promenad för den lilla skiten blir aldrig trött, hur långt man än går så ska hon ändå springa före med sina små ben.

Efter det så ska jag se the walking dead och sen blir det pluggerier.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0