Dag 2 - min första kärlek

Godmorgon! Jaha nu ska jag skriva om min första kärlek då, känns ju lite wierd då jag är sambo med André nu så jag kommer inte gå iin på några detaljer haha.

Jag skulle säga att jag har haft 2 seriösa förhållanden innan jag blev tillsammans med André. Ett på ca ett halvår och det andra på ca 10 månader. Så nej André är faktiskt inte min första kärlek. Sen finns det ju alla de man var "tillsammans" med när man var mindre men de räknar jag inte faktiskt, då det var mer "åå han är snygg därför är jag kär i han" haha..

Men det mest seriösa förhållande jag har haft är nu, även om André dumpade mig där ett tag (den jäveln!!! hehe) så insåg han att jag är bäst och att ingen är likaa bra som mig... hahaha.. nä okej jag kan försöka vara lite seriös. Nu i sommar kommer det vara 3 år sedan vi träffades hos Plesner på midsommar för första gången. Och den 5 juli 2011, 3 år sedan vi blev tillsammans. Och nu bor vi ihop och har en hund.. hur ska detta sluta? Inga barn iallafall haha! Kanske en volvo ;) fast jag har ju redan en volvo, så det enda som fattas då är ju en villa.. men HE BLI INGE AV heller haha. Ja nu vet jag inte riktigt vad jag ska skriva mer, så detta får duga.




Sen skrev mamma till mig på facebook nyss om att jag skulle skriva något fint om henne,men du får vänta till imorgon mamma då man ska skriva om sina föräldrar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0