Wednesday

TJENARE TJENARE.

Vaknade vid halv 9 imorse... vädret är sämst idag med så jag somnade om till kl 11. Har fått alla papper från skolan där jag läser distanskurser också med inloggningsuppgifter osv och har just gjort en kort uppgift för att förstå hur systemet fungerar typ.. aja det blir nog bra de där.

Men har fortfarande inte kunnat söka mitt csn lån då distanskurserna inte kommit upp på den sidan.. börjar känna mig lite stresssssssad. Men det löser sig.

IDAG IDAG, vad ska jag göra idag då? vet inte! Får hitta på något, kanske far ut och springer en sväng!


Kommentarer
Postat av: Joachimvera

interesting site! cool design! To the author respect and honour! :-)

2011-04-09 @ 12:20:24
URL: http://joachimvera.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0