vem är bäst? jag är bäst!

Jag fick Mycket Väl Godkänt på min berättelseeeeeeee AaaaAAAaa så jävla glad jag är !!!!! , Andra skoluppgiften som jag gör på över 1 år och jag får MVG, jiho jiho jiho jiho!!! Och som jag har svurit över den där berättelsen, men det lönade sig ju ;) Jag är inget "mvg-barn" som det kan kallas, typ mitt tredje MVG i hela mitt liv, men just nu känner jag mig bäst i världen.

UNgefär såhär också ett: "JAAaAAaAIIioOoOOoo" på det haha.

Annars då, så blir det ingen valpbesök idag heller, eftersom det tog så pass lång tid hos tandläkaren.. typiskt. Och nu har André super ont i munnen, jag är inte avis.

Nu ska jag vara stolt över mig själv ett tag, sen ska jag börja titta på nästa uppgift som ska lämnas in.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0