Valentines day

Jag och andré's deal lyder fortfarande om att vi ska sluta vara onyttiga, men vi kom överrens om att en dag på helgen får man lyxa till det lite. Så idag beställde vi mat från maria grillen, kebab tallrriiiik åååh.. fast nu är jag proppmätt och orkar inte röra på mig haha.

Men ska försöka(som alltid) få med mig André ut på en promenix senare när man inte är så jävla mätt längre. Dock brukar han vara bra på att säga nej, men jag ska nog lyckas övertala honom!!!!

Hade bara tänkt se Valentines day innan dess=) får hoppas på att den är bra, har undvikit att se den just för att det verkar vara en film som inte riktigt skulle falla mig i smaken, men pga det är så många bra skådespelare med så borde den ju vara bättre än dålig iallafall? Vi får seee..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0