true blood

Snart ska jag se lite trueblood, skit spännande nu!

Imorgon kanske det blir fest... , skrev senast i söndags : "USH, varför skulle jag festa? Nu blir det ingen mer fest för mig på lääänge." MEN vi alla vet väl hur den meningen brukar flyga ut i rymden som om den aldrig blivit sagd.. :)

Ska försöka peppa upp Tina så hon vill festa med oss, sen hoppas jag att ståhl kommer också! Nu börjar ju ändå skolan snart så då gör det inget att festa lite extra nu på slutet av semestern som jag haft hela sommaren..

(slänger upp bilder på kläderna imorgon istället)

Kommentarer
Postat av: Felixfride

Nice site - pity you have to go to such lengths to moderate it.

2012-07-19 @ 06:19:43
URL: http://felixfride.blogcheapster.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0