Tjolahoppsansa

HEJSAN!!

Idag har det inte hänt så mycket, vaknade av att det var sol och tänkte "jippiii nu kan jag sola" men såg att molnen sakta men säkert flög fram så det kändes ovärt att dra till stranden.. och jag hade rätt för efter ca 40 minuter så var det inte så mycket sol längre.

Vi har iallafall varit ute och gått idag, det är skönt... kände att jag höll på att bli knäpp så jag fick med mig andré ut på en promenix .. tog väl 1 ½ timme ungefär. Och nu blir det att slappa till klockan blir sova-dags.

Imorgon ska jag ringa till en läkare för att fixa så jag får komma och ta blodprov för att kolla över min allergi..


En av mammas otroligt stiliga katter... den har ett medfött fel.. "platt-ansikte" heter det. hehe nä skojar bara.. vi lekte i min webcam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0