tjena

Igår hade vi ju fest hemma hos oss, men som många sa .. det kändes lite som en efterfest hahaa.. jag var trött, André var trött.. men det blev lite livligare senare då vi gick ut. Fast eftersom André var så trött så for vi hem lite tidigare med bussen, skit bra att kunna åka buss för samma pris som på dagen här, kanon värt.

Ikväll kl 18 ska vi fara och se Inception på bio, jag bjuder min man såklart eftersom jag är så snäll och jag hittade mina biobiljetter som var spårlöst borta ett tag :)



vet inte varför kvalitén på min cam är så jävla kass ibland, men det får väl duga!
Tröjan är från HM och kostar 99 kr, rätt värt för en snåljåp som jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0