tisdag den 24

Först måste jag börja med att skriva:
GRATTIS ROZAFA PÅ DIN 20ÅRS DAG!!!!!!!  :)
hurra hurra hurra

Annars då, så vet inte jag och André om det blir av att fara och titta på valparna idag eftersom vi inte fått svar från uppfödaren ännu ifall vi kan komma förbi, men vi hoppas såklart.

Nu måste måste måste jag skriva klart min berättelse, skrev ingenting igår, så nu ska jag vara duktig.


Sen så behöver jag hjälp med en grej:
Den vita tröjan jag har på mig på den här otroligt snygga bilden, är nu ett elektriskt monster. Jag kan alltså inte använda den för den slickar sig mot kroppen och har det där "sprättande ljudet" ni vet? Den blev elektrisk efter att jag tvättade den för läänge sen. HUR FÅR MAN BORT DET ELEKTRISKA? Jag gillar ju tröjan..!! (den är från Gina tricot, så att kvallan är dålig är ju ingen surprise, men någon lösning borde väl finnas?)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag pluggar ju materiallära nu haha så vad är det för tyg? :-)

2010-08-24 @ 13:14:02
Postat av: josefinplesner

Glmde skriva att de är från miiiiig plesner

Skriver från mobben och den är lite knas

2010-08-24 @ 13:14:53
Postat av: Rårå

Heheh tack så mycket! Men jag vill helst inte ha en orm i present. Det räcker kanske med din hund. Eller henns valpar om hon får nån nån gång!

2010-08-24 @ 18:07:41
URL: http://rel.blogg.se/
Postat av: mamsen

provat sköljmedel???

2010-08-24 @ 21:44:19
Postat av: Erlingjennie

Hello! Very interesting and professional site.

2012-01-27 @ 12:00:13
URL: http://erlingjennie.blognownow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0