svar

Mikaela, hockeyspelaren och lilla Aimee om Ååå jag brinner upp:
- Vad ska du plugga för något? :)


Svar: Eftersom jag var en dum gymnasieelev som inte tog alla ämnen på allvar så måste jag plugga upp två IG'n. Matte B och Naturkunskap A på schemalagd tid på Komvux här i Umeå. Sen kommer jag även plugga några distanskurser bla. Webbdesign för att få ett slutbetyg från gymnasiet då jag nu endast har ett samlat betygsdokument. (saknar 50 p)

Till alla er som fortfarande går gymnasiet: SNÄLLA VAR INTE LIKA DUM SOM JAG VAR. Ta vara på tiden i skolan även om det är jobbigt som fan ibland.. det är värt det. Inte kul att såhär i efterhand måsta plugga upp poäng bara för att jag var lat och dum.

Kul med lite kommentarer ibland!
Dock har jag inte så många läsare att jag skulle kunna köra en rolig frågestund ännu ;) Skulle sluta med att jag fick hitta på frågor åt mig själv haha...


PUSSPUSS PÅ MIN KÄRA STORASYSTER

Kommentarer
Postat av: tina

ja glad var jag iaf! haha!

Å PUSS PUSS PÅ DU MEEEEE SÖTA LILLAYSS

2010-08-09 @ 23:28:21
URL: http://tinape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0