svar på frågor

Okej nu har jag fått in över 15 frågor, och det är tisdag, så här kommer alla svar:

När du sitter ensam och fiser, brukar du då lukta på fisen? isånnafall vad brukar du tänka på när du luktar på dina gaser?
Svar: Jag brukar inte sticka huvudet där jag fes, men är det en riktig äcklig jävel så går det ju inte att undvika att lukta. Vad jag brukar tänka är : åÅ Fyfan haha

om du fick vara britney för en dag VA SKULLE DU GÖRA DÅ
Svar: Vilken BRITNEY? Spears? Isåfall skulle jag hinna med så många LIVE uppträdanden som möjligt eftersom hon brukar ha en tendens att bara köra playback !!

vem gillar du mest av chris brown och chris brown? =))))
Svar: Will Smith ;)


Varför gjorde du och din kille slut?
Hur lång tid tog det innan ni blev tillsammans igen?

Svar: Vi gjorde slut för att vi inte fattade hur mycket vi tyckte om varrandra, låter kanske konstigt, men det är den bästa förklaringen jag har. Vi blev tillsammans igen efter ungefär 4 månader :)

När grät du senast?
Svar: Idag haha, för jag var så jävla arg på viva, och när jag blir riktigt frustrerad så brukar det sluta med att jag bölar lite, känns bättre sen då. Är garanterat inte ensam om att böla när man är så frustrerad att man vill spränga något ;)

Vad gör du när ingen annan ser på?
Svar: Hm.. bajsar?

Vad är du mest stolt över i ditt liv?

Svar: Jag vet inte riktigt, önskar jag kunde svara: "När jag räddade tusen barn från en farlig älg", men kommer inte på något just nu faktiskt som jag kan vara riktigt stolt över.. får tänka på den.

Vad är det roligaste du nånsin gjort?
Svar: När vi gjorde Pelle Svanslös till slutproduktionen i 3an, fyfan.. så roligt det var, även fast det var jävligt jobbigt ibland så var det sååå himla roligt, vill göra det igen, tusen gånger!

Vad ångrar du i ditt liv?
Svar: Ångrar väl många saker antar jag, men man lär sig ju. Sen är det onödigt att gräma sig över misstag man gjort tidigare.

Vilket är ditt allra första minne?
Svar: Jag kommer ihåg hur jag fick mitt ärr på hakan som om det vore igår, var 5 år. Hade iallafall spillt ut en flaska dricka på rumsbordet och sprang och hämtade en trasa för att torka upp, när jag kommer tillbaka till rumsbordet hade jag nog lite för bråttom och snubblade över pappas ben och flög och slog hakan i bordskanten, jag minns inte om det var mamma eller pappa som sa att de såg mitt hakben, sen for vi på akuten, jag vägrade sy så jag fick en ful tejp bit istället.

Bad AASS

Vad tror du händer efter döden?
Svar: Jag vill tro att man hamnar på ett harmoniskt ställe, där alla avlidna släktingar befinner sig, och att man kan fara och "hälsa på" de som fortfarande lever, fast i andeform då. De hade vart coolt. Annars tror jag att det bara blir svart.

Vad kallas det när ankorna tvångsmatas med majs?
Svar: Kan man tvångsmatas med majs? Majs är ju det godaste som finns, men det kallas Majsfylld anka.

vad är det pinsammaste du gjort?
Svar: Gjort? Hm, jag och en kompis snodde jätte många hockeykort från en kille på fritids, de hade möte efter och sa "Den som har tagit Robins hockey kort måste lämna tillbaka dem!!" Jag sa ingenting, gick hem.. erkännde för mamma. Det slutade med att jag la hockeykorten i ett kuvert, gick till fröken och sa"Jag hittade dem bakom ett skjul påvägen hem igår.. jag tror det är Robins" HAHAAAAAAA, undrar om fröken trodde på min lögn ;)

varför är jag bäst?
Svar: Jag är bäst för att min hjärna är knäpp

Har du någonsin slagit någon på käften (inget mespruttidunk utan en riktig jävel), om ja varför?
Svar: Inte på käften, men jag har slagit min stora syster rakt på näsan så att hennes glasögon flög åt helvete. varför? för när jag var 12-13 hade jag ganska mycket finnar haha, och hon brukade kalla mig "Finn-Linn", hon gjorde detta och jag sa "säger du det engång till så får du en smäll!", hon sa det igen och jag höll vad jag sa helt enkelt.

Vad är det vidrigaste du någonsin råkat ut för i ditt vuxna liv?
Svar: Här borde jag ha något riktigt vidrigt svar som: André kräktes i min mun när vi hånglade, men jag har inget vidrigt att berätta tyvärr haha.

Sådär ja, jag lovade ju att berätta något pinsamt om mig själv som ingen utomstående vet om, och jag hade det perfekta att skriva, MEN JAG HITTAR INTE MIN DAGBOK haha, jag har sjukt pinsamma sidor i min dagbok från när jag var mindre att skriva om. Men den är inte hääääär. Så tills jag hittar den så bjuder jag på en ful bild:


"Já é färdig, já ha´ bajsat"! är mammas kommentar till den här bilden hahahaaaaa..
Trackback
RSS 2.0