spök skallen

Bra jobbat, fastnade i ett kommentarsfält där folk skrev om övernaturliga ting som hänt dem osv osv. Jag var vänlig och delade med mig lite av mitt onaturliga förråd.. inte bra inte bra. Ryser av tanken på alla de saker som hänt Tina (min stora syster).. uuuuuhhhh hurv.

Nu lär jag väl inte kunna somna på ett tag, skulle ju kunna tvinga andré att ligga och hålla om mig hela natten, förutom att han alltid somnar före mig vilket då förstör hela "hålla om mig"-grejjen. Äh jag har bra saker att tänka på också, mycket bra saker så ska försöka plantera dessa bilder i mitt tjocka huvud så kanske det går an ändå ;)

GODNATT NU

FREDLIGT AVSLUT PÅ KVÄLLEN.
(varför jag ser ut som ett korkat kycklingben är ju en annan sak men det kan ju vara en rolig egenskap också)

Kommentarer
Postat av: tina

haha vad var det för sida?

2010-08-19 @ 10:41:36
URL: http://tinape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0