små bollar

Nu har vi just kommit hem från Brattfors!, ååh alla valpar är så himla söta och GALNA haha.. har lite röda sträck på händerna från alla tänder och klor, men på onsdag så hämtar vi hem lilla Keiko, om vi längtar? JAAAA

Jag fick en sen fråga till min roliga frågestund så jag svarar på den nu istället:

vars köper du dina kläder?
Det är olika, jag shoppar väldigt sällan nu för tiden, jag har ingen speciell "favorit affär", men Carlings har alltid något schysst, speciellt shortorna de har brukar vara super fina. H&M hittar man ju alltid något billigt å bra i också. Det beror på vad jag är ute efter. Dock är jag kanske den enda tjejen som inte gillar monki, knäppaste affären, har aldrig hittat något därinne.

Nu blev jag sugen på att shoppa kläder också.. kanon.. måste ju spara pengar nu när vi får en till i familjen =)

Ikväll hade vi egentligen tänkt festa, men eftersom det inte verkar vara så mycket pågång ikväll så blir det nog inget. Och imorgon ska vi röja runt och inhandla alla valpgrejjer som behövs.. , bara 5 dagar kvar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0