sen middag

Vi har just ätit middag, ja jag vet.. lite sent kanske. Men ingen av oss var hungriga kring 17 tiden, och sen flög tiden bara iväg..så nu har vi just käkat köttsoppa! Köttsoppa är underskattat, det är ju faktiskt skit gott..speciellt med klimp, men vi la i lite köörv så blir det mera matigt!!

Jag har ett litet dilemma för mig själv också, jag har inte bestämt mig ifall jag ska fara på skolan imorgon eftersom jag kan inte hitta någonstans att det är obligatoriskt, men om jag inte far..så kommer jag känna mig dum som stannade hemma.. så det kommer nog sluta med att jag far ändå, men jag verkligen haaaaaaaaaaaaatar "informations-grejer", drygaste som finns.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0