schema

När vi kom fram till komvux idag var det proppfullt med folk, jag tog en kölapp - nr 55. Kollade på skylten som visar vilket nummer som betjäntas - nr 83. 78 stycken före mig, ville springa därifrån men eftersom André följde med så hade jag ju sällskap under tiden och det gick mycket fortare än vad jag trodde.. vi var väl där 1 timme ungefär. Så nu har jag fått mitt schema,

Måndagar - Matte B 10.10 - 11.40 , NK A mellan 14.20 - 15.50..
Tisdagar - "Ledig"
Onsdagar - "Ledig"
Torsdagar - NK A mellan 10.10 - 11.40, Matte B mellan 12.30 - 14.00
Fredagar - NK A Mellan 12.20 - 13.50

Så måndagar och torsdagar kommer bli dryga då jag har långa hål..
tisdagar och onsdagar sköna för då har jag sovmorgon, men kommer måsta plugga mina distans kurser..så helt ledig blir jag ju inte.

Nu är det bara att plugga på fram till den 26 December, känns som en evighet tillsdess.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0