replay

Musik är ett underverk, älskar musik. Och älskar att man kan dela med sig till andra och även bli tipsad av andra om bra låtar. När det gäller partylåtar så har jag och mina vänner nästan exakt samma smak. Så Plesner spelade denna sist jag var i skellefteå, satte igång den nyss och nu är jag peppad på fest = Bra fest låt. haha

Fast blir ingen fest för mig i helgen, spara pengarrr är ett faktum just nu. Heter det så? faktum.. knäppt ord


Dock tråkigt med en sån typisk musikvideo.


Har lagt in denna låten innan, men måste göra det igen. Detta är en skön låt och en bra musikvideo.


Kommentarer
Postat av: Ville Vessla

Till Thailand Tar Tid...

2010-08-07 @ 12:36:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0