rent och fint

Åh jag är helt slut i kroppen, har städat hela eftermiddagen, fifan va jobbigt det är, men nu är det gjort och nu är lägenheten skiiinande ren igen.

Annars så hade jag nu tänkt göra läxan vi har till Naturkunskapen, och sen se lite fångarna på fortet.. vet inte om jag orkar räkna matte idag.. annars får jag ta det imorgon kväll istället.

Tänkte vara schysst mot alla mina kära vänner som inte sett våran lägenhet ännu , så nu slänger jag upp lite bilder som jag tog alldeles nyss, kvalitén är sämst men de behöver man ju inte bry sig om,









Är fortfarande lååångt ifrån över hur jag vill att det ska se ut, hatar tapeterna i vardagsrummet/köket och hallen, men bor man i studentlägenhet är de sånt man får ta. Sen är det även jävligt tomt på väggarna, och vi har ju värsta super högtalarna till tvn, eller? ;) haha.

En liten sneak peak iallafall, såhär ser det ut ÄN så länge.


Kommentarer
Postat av: Rårå

Hehehe du fick ju nytta av dödskallarna iaf! :D

2010-08-31 @ 19:37:15
URL: http://rel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0