orkar jag?

HEjjJJjjSsaNNNnnn
Idag var jag duktig igen, steg upp innan kl 11.. bäst det, eftersom imorgon börjar "allvaret", eller okej skojar bara.. imorgon ska jag infinna mig i Östra gymnasiets Aula..kl 11..varför? Ingenaning, men eftersom själva skolan inte startar förän på tisdag, och jag är ledig tisdag onsdag så har jag ingen lektion förrän på torsdag. Känns rätt bra. Mer tid till mina distanskurser.

Tänkte nyss på om jag ska göra om min blogg lite, ändra utseende + header.. men en ny header innebär nya bilder, och jag har inga nya bilder, isåfall måste jag ställa mig och ta nya bilder NU, och det kändes jävligt jobbigt..det är ju söndag, då vill man vara osminkad i mjukisar hela dagen oavsett vad man ska göra. Vi får se vi får se.. kanske imorgon.

NU W, åh shit.. jag råkade klicka på några tangenter så hela inlägget försvann... blev NÄSTAN arg, men jag fixade det haha. det jag tänkte skriva var: Nu sitter jag och tittar på bilder från stadsfesten förra året, lite roligt att jag var brunare då(när jag jobbade konstant också) än nu i sommar, och i sommar har jag varit utomlands.. men det känns som alla var brunare förra sommaren än denna sommar.. kanske något konstigt med solen`?  haha








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0