OooPS

Bra jag är som försover mig till första grejjen som händer på skolan..hahaa.. äh, det är ju iallafall ingen viktig lektion som jag missar, bara massa information som alla nya studerande skulle på, sånt kan man ta ikapp. Jag får tänka såhär: Jag är ju knappast den enda som inte är där?.. kanske haha.

André säger att jag tänker för mycket ibland, ungefär "men tänk om...", "men jag undrar om.." "tror du verkligen jag kan göra de?" osv osv osv osv. Jag kan inte annat än att hålla med, jag tänker för mycket på konsekvenser som kan dyka upp ifall jag inte gör något.

Nu ska jag fortsätta skriva på min konstiga berättelse som ska vara klar till på fredag, jag är snart klar.. men jag har slutet kvar på den, slutet är ju jobbigast.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0