mupp disk

Har diskat (hatar att diska) och dammsugat och plockat bort massa skit. Jag hatar att städa, men jag städar jämt nu för tiden känns det som. Börjar jag bli duktig eller? Kanske. Har insett sen jag flyttade hemifrån i April i år att det är mycke roligare när det är rent och fint.

Sitter och slö tittar på tyra bank show och försöker få tag på Tina ,men det verkar vara omöjligt så snart ger jag upp.

Kanske kör en liten CRIBS grej senare också, fast utan film och med foto istället så ni får se vår lyxiga toppsvit i hollywood.. ungefär....


Kommentarer
Postat av: mamsen

Men åååååå va kul att nån av mina döttrar börjat inse vitsen med att ha fint runt sej :)

Det glädjer ett gammalt moders hjärta!

PUSS på dej!

2010-08-11 @ 12:12:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0