mongolider

okej jag skrev just världens mongolid inlägg nyss och skrev hur jävla arg jag är och en massa fula ord på det, men sen insåg jag att det hjälper ju inte mig att viva är dumma i huvudet. Fick just ett mail från csn:

"Skolan har meddelat att du läser 350 poäng på gymnasienivå från och med den 16 augusti 2010 till och med den 26 december 2010.

Är uppgifterna inte riktiga ska du kontakta skolan som i så fall skickar nya uppgifter till oss. Har du andra synpunkter på uppgifterna ska du kontakta CSN
."

NEJ JAG LÄSER INTE 350 POÄNG, JAG LÄSER 400 POÄNG ERA NÖTSKALLAR!!
Har ju förfan redan börjat så nu kommer jag säkert inte få pengar i veckan bara för att dom är så jävla cp. Förlåt för mina hårda ord men jag är så jävla less på allt strul, ångrar att jag började plugga igen, då hade jag sluppit den här skiten.

Nu blev ju inte det här inlägget något bättre än det jag raderade innan, men jag måste bara få ut min frustration lite, tur att André är i duschen annars hade han blivit rädd för mig om han såg hur jag ser ut nu, som en djävul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0