mitt huvud dunkar

Har suttit och skrivit en sida nu till digitalt skapande, sen tog det stopp.. tur att jag har till på fredag på mig att vara klar. Har även räknat alla matte tal engång till bara för att det ska fastna i mitt huvud hur man gör, men trotts det så fattade jag inte allt, mitt minne sviker mig när det gäller matematik.

Nu ska jag vila min hjärna, och sen får jag se ifall jag fortsätter med skolarbete eller om jag skiter i det, lutar nog åt det andra alternativet.

Det är förresten min högra hjärnskalle som gör ont - den kreativa, betyder det att den är helt slut för att jag har varit så kreativ i mitt tänkande kanske? ;) hehe

André är också kreativ:

Jag minns när han hade ritat den här bilden, han är ju asduktig på att rita.. men någon annan som ser det jag reagerade på?......jag minns att jag sa något i den här stilen:
- Fiiiiin!!!, men.. varför har du gjort en piercing i ögonbrynet?
Hahahaa... det är roligt nu när jag tänker på det, han var nog lite förvirrad, jag hade piercing i läppen då han ritade den här, så på något konstigt sätt så blandade han väl ihop det med ögonbrynet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0