Måndagggggg

Hejhallåtjollahej

Idag har jag köpt 2 böcker(matte och naturkunskap) för över 600 spänn..seriöst..gymnasiet var så mycket bättre haha.. har även suttit och räknat matte och blev knäpp och nu tycker jag synd om André för att han får ta mina vredesutbrott gällande matematik, jag hatar matte..det värsta jag vet fyfan..och det är bara för att jag inte fattar något. Hade jag fattat så hade jag nog tyckt att det var kul.. men så är det inte.

kl 14.20 idag börjar naturkunskapslektionen.. uuuuuuu, fan vad jobbigt det känns att cykla, inte dit för då är det bara nerförsbacke.. men hem så är det baaara uppförsbackar, min kondition klarar inte riktigt av det så galant som jag skulle velat.

Nu ska jag fortsätta räkna matte och vara arg!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0