klumpig kropp

MEN TJENARE!!(norrländsk dialekt), nu är jag här igen.. kunde inte låta bli.. herregud håller jag på att bli en bloggnörd? nejdå det är nog lugnt änsålänge ;)

Jag och André är så knäppa ibland, för ett tag sen då vi låg och såg Americas Best Dance Crew så började han fula sig med "haha jag tar din näsa" och kniper tummen mellan pek och långfingret. Slutade med att jag bara var en klump av en kropp för att han hade "tagit" allt annat. Snacka om att vara uttråkade.

Såg också att min statistik nästan flygit upp i taket idag.. vad hände? Är det för att jag skrivit så många inlägg idag eller för att folk är lika uttråkade som mig?

Hade tänkt slänga upp ett fult videoklipp på mig och andré men insåg till min stora förskräckelse att Windows movie maker inte finns !!! Vad i hela friden.. men det är lugnt. Håller på att ta hem det nu, så snart kanske det kommer upp en ful video.

Nu vill André ha varma mackor.. han tittade i kylen och sa:

- SHIT..VET DU!! VAD ÄR KLOCKAN?
- 22.00
- Men åååå (Ica här på mariehem stänger 21.00)
- Vad?
- Vi har de perfekta grejjerna för att göra varma mackor!!!!!!!!!!!
- Vill du fara på ica berghem eller?
- JAaaaaaaaaa

Sen studstade han upp och ner som en glad 3åring som får glass när jag sa att vi kunde fara.
Är jag världens bästa tjej eller? Ska skjutsa honom dit så han får sina varma mackor. Jag är ju bara för bra ibland. So long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0