hjärna

Hade just skrivit ett långt inlägg, men det blev så jävla kasst så jag tog bort det.. och nu vet jag inte riktigt vad jag ska skriva.

sitter och kollar igenom bilder på datorn, brukar oftast bli så att jag råkar slänga upp bilder som jag redan slängt upp men nu tänkte jag slänga upp bilder som jag inte slängt upp! Bra va.. Ja vet


Haha den här bilden är så rolig Tina jag och Mika, tagen i början på 2008. Jag minns att mamma ville ta en fin bild på sina döttrar. Men jag sa att vi skulle se "bad ass" ut istället. Vi lyckades ju verkligen.... haaaha


2006, lugg och piercing va grejjen. Dock kunde jag ju inte släppa min piercing förrän 2009 men det är ju en annan femma haha.


STRIKE A POSE! Rårå och jag när vi alltid festade tillsammans 2009

Sådärja, nu ska jag hitta någon serie att se.. kanske dexter säsong 1? André försöker övertala mig att se den.

Kommentarer
Postat av: Rårå

Mitt hår ser jättekort ut.eller kort å kort..

2010-08-10 @ 14:07:37
URL: http://rel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0