hujjedamig

JAG ÄR VAKEN!!! Klockan är just nu 08.45 och jag är vaken..!!!! Haha okej så häftigt är det inte, hade varit roligare om jag hade vaknat av mig själv och varit superpigg och stigit upp. Men nu hade jag ställt väckaren på 8.15 för att ringa vårdcentralen. Och det lönade sig ju, får dra dit kl 14 för att ta ett blodprov.. det negativa är ju att jag måste hosta upp en HEL HUNDRALAPP för ett litet stick..herregud..som ett rån.

De ska ju vara glada för att jag vill ge bort lite av mitt värdefulla blod!

update:
JAG HATAR QUIZZO som alltid går varje morgon... ååååå min hjärna blir cp, man ser ju alltid ett ord och tänker "OM JAG RINGER KANSKE JAG VINNER 15 TUSEN!!!!".. men då blir alltid min hjärna smart och fattar att chansen att komma fram är ju minimal. Eftersom ett samtal kostar typ 10spänn/min så låter de folk ringa som galningar så de tjänar en liten summa innan de släpper fram någon i telefonkön. Men ändå.. jag blir knääääppp..

nu måste jag byta kanal för jag ser det bästa ordet som jag säkert skulle vinna med hahahaa...


hittade just detta klippet också, HUR DUM FÅR MAN VARA OM MAN FAKTISKT KOMMER FRAM OCH SEN SKA MAN GÖRA EN BUSRINGNING AV DET? dumma jävel

Kommentarer
Postat av: Henrykornelia

Nice site, keep up the good work!

2011-11-14 @ 10:28:37
URL: http://henrykornelia.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0